Vi har fået ny tilmeldingsportal - læs her, hvad det betyder for dig 🎟️
Når du tilmelder dig arrangementer hos Solrød Bibliotek og Kulturhus, ser det hele lidt anderledes ud, end det plejer - det er fordi vi har fået nyt tilmeldingssystem.
Af Fie Welch Arndal
Vi har fået nyt tilmeldingssystem i løbet af uge 44. Vi er i fuld gang med at indrette portalen, men du kan allerede nu tilmelde dig vores arrangementer!
Nedenfor har vi samlet en række spørgsmål og svar, som forhåbentligt gør overgangen lettere for dig.
    
        
Hvad betyder det nye tilmeldingssystem for mig?
    
       
  
  Når du vil tilmelde dig et arrangement eller købe en billet, kommer du nu ind på https://solrod.plan2learn.dk/. Dette er vores nye tilmeldingsportal. Hvis du har fundet arrangementet her på hjemmesiden først, vil du lande direkte på tilmeldingssiden for det givne arrangement. Her kan du tilmelde dig selv og andre, ved at klikke "Tilmeld" i nederste højre hjørne, og følge trinene i tilmeldingsformularen.
Hvis du har tilmeldt dig et arrangement eller købt billet gennem vores tidligere tilmeldingssystem, gælder din tilmelding stadig. Du skal derfor ikke foretage dig noget.
    
        
Jeg har tilmeldt mig arrangementer i det gamle system. Skal jeg gøre noget nu?
    
       
  
  Hvis du har tilmeldt dig et arrangement eller købt billet gennem vores tidligere tilmeldingssystem, gælder din tilmelding stadig. Du skal derfor ikke foretage dig noget.
    
        
Hvad er en brugerprofil?
    
       
  
  Du kan vælge at oprette en brugerprofil, hvor du kan se alle de arrangementer du er tilmeldt, samt afmelde dig selv, hvis du ikke kan deltage alligevel. Derudover giver det os mulighed for at sende dig en evaluering efter arrangementet, så vi kan bruge din feedback til at gøre fremtidige arrangementer endnu bedre.
Det er frivilligt at oprette en brugerprofil, og du kan altid tilmelde både dig selv og andre uden en profil.
Du kan oprette en brugerprofil første gang, du tilmelder dig et arrangement hos os, eller ved at klikke på "Log på" i øverste højre hjørne, og derefter klikke på "Ny bruger".
    
        
Hvorfor hedder arrangementerne "kursus" på oversigten?
    
       
  
  Det nye tilmeldingssystem er egentlig skabt til kursusadministration, men det passer rigtigt godt til vores håndtering af arrangementer på Solrød Bibliotek og Kulturhus. Systemet er derfor skabt til at opsætte vores arrangementer som "kurser" og "hold" - det arbejder vi på at få ændret.
    
        
Hvorfor kan jeg ikke betale, når jeg tilmelder mig?
    
       
  
  Vi afventer stadig at få opsat e-betaling, og du kan derfor ikke betale for din billet online endnu. E-betaling forventes at være på plads i løbet af uge 45, 2025.
Du kan melde dig til arrangementerne, som du plejer - du skal bare betale billetprisen i skranken på biblioteket. Det kan du gøre inden arrangementsstart på dagen, eller i den betjente åbningstid i dagene op til arrangementet. Her noterer vi, at du har betalt din billet.
    
        
Jeg skal snart til et arrangement hos jer. Er der noget, som er anderledes?
    
       
  
  Vores arrangementer afvikles som de plejer. Skal du dog købe en billet, skal du gøre det inden arrangementets start, i stedet for ved din tilmelding i portalen. Det kan du læse om ovenfor.
Mangler du informationer inden dit besøg?
Du kan læse om faciliteter, tilgængelighed, ledsagerbilletter og meget mere lige her.
 
         
 
 
 
 
 
 
